lunedì 31 maggio 2010

Salatka z fasoli cannellini i tunczyka



Salatka jest prosta i szybka. W sam raz na goracy letni dzien... gdy jestesmy sami i nie mamy zupelnie ochoty gotowac.

Skladniki na 2 osoby:
300 g bialej fasoli cannellini
2 puszki tunczyka w oleju (2 x 80 g)
szczypiorek lub czerwona cebula
pieprz ,sol

Fasolke mozna uzyc juz gotowa z puszki lub ugotowac. Ja gotuje. Namaczam fasolke dzien wczesniej. Plucze i gotuje jakas godzine. Na koniec sole. Pozniej dziele na porcje i mroze. Mam w ten sposob zawsze do dyspozycji.
Smacznego:-)

2 commenti:

  1. No patrz, a ja nie wpadłam na to, że fasolę można zamrozić. Do ciepłych dań - zup czy fasolki po bretońsku - oczywiście sama namaczam i gotuję fasolę. A do sałatek używam puszek, bo tak jest najszybciej. Czasem w ostatniej chwili przyjdzie mi ochota na sałatkę i wtedy puszka jak znalazł. Ale z tym gotowaniem na zapas i mrożeniem, to dobry pomysł. W końcu przecież fasolkę po bretońsku też zamrażam.

    A fasolę z tuńczykiem to bardzo lubię.

    RispondiElimina
  2. Lq mrozenie to patent podpatrzony u tesciowej w czasach ,gdy jeszcze gotowala :-)

    RispondiElimina

Dziekuje za komentarze. Mozecie pisac je w jezyku polskim, angielskim i wloskim :-)
Thank you for your comments. You can write them in english, polish and italian:-)
Grazie per i Vostri commenti.Potete scriverli in italiano, inglese e polacco :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...